mandag 15. november 2010

Siste finpuss...

Den siste innspurten på kunstoppgåva har vore å laga festet på klokka i papp og skinn. Begynte med å måle til kor stort festet skulle vere i forhold til reima, og skar dette ut i papp ved hjelp av ein tapetkniv. Sidan skinnlappane mine var forholdsvis små måtte også størrelsen på desse inn i berekninga.

Den første eg laga vart eg ikkje nøgd med. Eg klipte skinnlappen opp i strimler som eg festa på pappen med RX-lim, men fekk det ikkje heilt til. Skøytane glippa litt og brettane kom på ulike plassar på festet. Laga derfor enda eit utkast.

Den andre laga eg for å prøve ut ein ny tilpassing av skinnet og for å teste ut korleis det er å arbeide med limpistol. Dette gjekk mykje betre! Ein erfaring eg gjorde meg her var at limet storknar svært fort og at eg ikkje må lime på sjølve pappen for å unngå klumpar under skinnet. Eg skal heller lime på brettekantane og feste desse på baksida. Sidan limen er så sterk går dette heilt fint. Ein anna erfaring er at limen også er svært varm... Men det gjekk også heilt fint! Til denne delen av arbeidet fekk eg hjelp av min kjære Ole Jacob til utskjeringane og fekk låne limpistol av mi gode venninde og nabo Anne Marie! Kjekt med så snille folk rundt meg som kan hjelpe meg ein gang i blandt:)

 

"3rd time's a charm"! Det tredje forsøket vart vellukka og eg seier meg no fornøgd med festet på klokka.

Klokkefeste på 1 - 2 - 3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar