torsdag 11. november 2010

Kunst

Meir arbeid med utkast i kunstoppgåva
Denne gongen har eg igjen laga nye reimer i mindre størrelse. Sidan eg på det førre utkastet jobba mest med fargar, ville eg no teste ut korleis ideane mine om ulike materiale vil fungere. Eg har i utgangspunktet ein klar tanke om korleis sluttresultatet skal bli, men syns det var greitt å teste ut litt fleire materiale og teknikkar.

Her er erfaringane eg gjorde meg:
Ris - vanskeleg å feste til bomullsstoff, mykje datt av. Hadde heller ingen spesiell symbolverdi anna enn kanskje litt surrealistisk.
Spagetti - fungerte greitt, ga eit spenstig uttrykk, men er ikkje sikker om dette er noko eg vil ha med på det endelege resultatet
Blå silkeband og gullnetting - laga dette innslaget både for fargesymbol og for å inkludere tydelege geometriske former.
Broderi - laga skisser til å brodere maur, som også kjem frå Dalí bilete. Dette er også eit symbol han brukar mykje i verka sine.
Gult silkeband - skape uro med gul som varselfarge.
 
Raude band - prøvde først med bomullsstoff, men dette var vanskeleg å klippe jamt til. Satsa derfor på raud kartong med rosa tyll i midten for å gi djubde.
Dusk - eg laga duskar av raudt for fargesymbolikken og for å lage ein vri på hola i reima. Dette likte eg fordi dei ga arbeidet mitt eit tredimensjonalt uttrykk og meir liv. Kanskje eg også skal lage grøn dusk og få komlementærkontrast?
Blomst - prøvde meg på ei rosa rose av silkestoff og grøne blad av ulltråd, men syns ikkje dette passa inn likevel.
Sand - henta ideen frå Dalí bilete: sandstrand. Sanden eg brukte var sand eg hadde heime som eg har teke med meg frå den greske øya Santorini for nokre år sidan. Kanskje dette kan gi arbeidet eit verdsleg preg?

Fann og ut, etter tips frå Berit, om å bruke skinn som materiale på den øverste delen av klokka. Derfor tok eg i dag turen hit på Møbelringen og spurte om dei hadde nokon prøvelappar liggande. Snille som dei var fekk eg ein heil ”katalog”! Fann ein farge som eg syns passa best som eg skal feste på seinare i kveld.

Har etter dette utkastet laga meg eit enda tydelegare bilete av korleis det endelege resultatet skal bli! Følg med på bloggen, skal legge ut bilete og informasjon så snart eg er ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar