mandag 8. november 2010

Kunst - Utkast 3

Her kjem mitt tredje utkast til kunstoppgåva:
Kva: Klokketre
Som det tredje utkastet prøvde eg ut ein idé som rett og slett datt inn i hovudet mitt når eg sat og såg på Dalí sitt bilete ”Hudkommelsens Standhaftighet”. Kva om eg laga eit tre og heng ulike klokker på? Det eg gjorde var at eg skar til ei lita grein, planta den nedi eit glas fylt med grus, og spreia det i gull. Etterpå festa eg gamle og nye klokker på greinene. Nokon av klokkene var mine, ei lånte eg av ei venninne, og nokon fekk eg faktisk på Bjørklund (urmakarbutikken på Sogningen Storsenter). Kjempekjekt å få litt hjelp til kunsten!

Tanken bak:
Eg har på dette utkastet reflektert over kva tid betyr for folk, og at dei ulike klokkene kan symbolisere denne ulikskapen. Alle har ei eiga klokke – si eiga tid å gjere ting på, sitt eige tempo, sin eigen smak på korleis ei klokke skal sjå ut. At greina veks opp av grus er inspirert av omgrepet "løvetannbarn", altså at nokon klarar seg uansett kva utgangspunkt dei har (arv og miljø). Tida er lik for alle og det er opp til den enkelte kva han eller ho vil bruke den til. Treet er eit symbol på at det veks og gror, og at tida alltid vil gå framover. Treet er også spraya i gull for å vise at tida er gull-verdt!

Det positive med utkastet:
Eg likte dette utkastet på grunn av symbolet på at tid er unikt og betyr noko spesielt for alle. Det var spennande med dei ulike klokkene og gulltreet, men det blir kanskje noko einsformig. Det er også eit minus for min eigen del at eg óg nytta gull på visuell kommunikasjonsoppgåva, slik at gull som symbol her ikkje vert like spennande.

Utfordringar og vegen vidare:
Dette utkastet kunne ha vore vidareutvikla ved å: feste fleire ting på treet, legge meir vekt på kva klokker eg kan henge på, korleis eg kan pynta glaset treet står i, kanskje fylle det med noko anna enn grus (kanskje sand som på maleriet), og jobba med ulike størrelsar. Men min favoritt blant utkasta er nok nummer 2, så eg vel å ikkje jobbe vidare med klokketreet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar