søndag 24. oktober 2010

Utkast 1 - Kunst


Her er det første utkastet av det Picassoinspirerte arbeidet mitt i kunstoppgåva. Det vart eit bilete som var mykje lik orginalen i motiv, men med ein eigen vri. Eg ville utnytte at bilete var så tydeleg oppdelt i flater, så eg teikna bilete over på eit stort ark, klipte det opp etter strekane, la desse oppå avisutklipp, og klipte ut same former. Desse flatene sette eg deretter saman att for å få fram ein meir moderne og medieversjon av Picasso.

Denne idéen kan utviklast ved å legge meir fokus på kva utklipp eg brukar, kva fargar eg tek med og kva format eg vil gjere det i. Litt usikker på om eg har lyst å ta denne idéen vidare, men eg syns det var viktig å prøve ut tanken å sjå korleis den fungerte. Kanskje det kunne vore ein idé og jobba med kva alternativ eg har til avispapiret (farga ark, silkepapir, papp, trebitar, stoff osv).

På dei andre utkasta tenkjer eg at eg skal bruke orginalbilete meir som inspirasjon og prøve å lage enda meir mi eiga tolking i staden for ein kopi med vri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar