tirsdag 19. oktober 2010

Kunstoppgåva


Sidan sist eg skreiv har eg blitt ferdig med oppgåva i visuell kommunikasjon!!! Skal skrive litt meir utfyllande rundt den, så går nok ei lita stund før det blir lagt ut på bloggen. Men den som ventar på noko flott.... :)

Eg er også komme i gang med kunst oppgåva sidan sist! For å finne ut kva eg ville jobbe med har eg brukt tida til å lese i ulike bøker og søkt på nettet for å finne inspirasjon. Bladt bileta eg såg på falt eg spesielt for dei med sterke fargar, og mange av desse viste seg å vere laga av Pablo Picasso. Eg fann derfor raskt ut at eg ville jobbe med eitt av hans kunstverk.

I oppgåveteksten me fekk står det at hovudområdet i kunst i kunnskapsløftet har som mål at elevane etter 10.årstrinn skal kunne:
  • diskutere hvordan kunstnere i ulike kulturer har framstilt mennesker gjennom tidene, og bruke dette som utgangspunkt for eget skapende arbeid med portrett og skulptur
  • samtale om opplevelse av hvordan kunstnere til forskjellige tider og i ulike kulturer har uttrykt seg gjennom foto, film og video, og bruke dette som utgangspunkt for eget arbeid
  • sammenligne og vurdere ulike retninger og tradisjoner innenfor to- og tredimensjonal kunst
Mange av Picasso sine bilete er framstillingar av menneske, ofte med portrett, så derfor vil det første punktet vere det eg kjem til å jobbe mest med. Eg tenkjer også at eg kanskje vil prøve å lage eit utkast av Picasso sitt bilete anno 2010, så her kan eg få inn litt av punkt 2 også. Kan godt hende eg også får med litt av punkt 3 alt etter kvar kreativiteten tek meg!

Bilete eg skal jobbe vidare med i kunstoppgåva:

Pablo Picasso

1 kommentar:

  1. Er litt usikker på kva bilete heiter... Nokon som veit? :)

    SvarSlett