onsdag 13. oktober 2010

Akrylmåling

I utprøvingsprosessen av ulike teknikkar falt eg verkeleg for å jobbe med akrylmåling. Har aldri måla noko særleg, men syns det var kjempekjekt! Legg derfor ut noko av det eg har laga og som no prydar veggane i leiligheiten min:

Akrylmåling og eit bilete festa med decoupagelim, ramma rundt laga medmåling.

Same teknikk som bilete ovanfor

Måla bakgrunn, orkidéen er ein serviett som er klypt ut - Deccoupage.
Jobbar som MOT-informatør i Sogndal Kommune og var for nokre veker sidan på kurs i Trondheim. Der vart eg fortalt om MOT-brua og korleis MOT jobbar med ungdom. Dette syns eg var så inspirerande at eg måtte male eit bilete slik eg såg denne historia føre meg. Dette bilete heng no på kontoret mitt.

Blanding av ulike teknikkar - Akrylmåling, decoupage og bruk av spatel.
Denne er ikkje på veggen, kunn eit bilde for å prøve ut ulike teknikkar: akrylmåling, paste, spatel, former, bilete, overgangar og bakgrunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar